Heyho!


  • Előző frissítés |2013.02.02.|: A túlélő - 14. fejezet
  • A következő történet típusa: Spirit Fanfiction
  • A következő történet (sorozat)címe: A túlélő
  • A következő történet fejezetszáma: 15.
  • A következő történet fejezetcíme: Álmaim férfija...
  • A következő történet szemszöge: Anne Platt
  • A következő történet előzetese:

Edward arrébb állt és így szemtől szemben álltunk egymással. Lekaptam a tekintetem, mert nem illett csak úgy megbámulni valakit – még akkor sem, ha az a valaki igen jól néz ki.
- Ki maga? – A dühös hangra felkaptam a fejem.
Az írisze, mint az ónix, s kezét ökölbe zárta. Ijedtemben tettem egy lépést hátra, de követett. Én voltam az áldozat, aki csapdába esett a vadász házában.
A jobb ökle hátrahúzódott, majd minden erőt beleadva a falba csapódott – pontosan egy milliméterre az arcomtól – és egy lyukat hagyott maga után. Azt hittem, hogy a szívem abban a pillanatban ugrik ki a bordáim fogságából. 


Friss várható minden szombaton február másodikától!
Sajnálom, de a friss fejezet nem tudom mikor kerül közzétételre! Amint az iskolai portfólió-leadás, ppt-bemutató, művelődéstörténeti-verseny és próza-verseny a végére ér, máris itt leszek.

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Jó a történet : )
    Mikor lesz friss?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Amint megjavult a gépem, a Word nem akar működni rendesen... :)

      Törlés