Blog-átalakítás

UPDATE: A blog még nem alakult át teljesen - vagyis amit Ti láttok belőle az az, hogy eltűnt egy csomó minden -, de amíg Liv barátnőmet nem érem el, addig nem tudok továbbhaladni, és még kell egy kicsit írnom hozzá. :)


A blog átalakítás áldozata lesz – de nem a design változik!

Addig is minden kedves olvasót megkérek, hogy nézzétek el nekem – tudom, hogy holnap „Friss Nap” lesz, de megpróbálom még addigra átrendezni/alakítani. A blog addig is zárva tart – a munkálatok ideje: este hat óra és éjfél közé tehető.
Mivel még csak egy-két tervem van, ezért lehet, hogy átcsúszik másnapra is!

Addig is:
Nem szoktam blogajánlásokat feltenni, de most meg kell osztanom veletek egy blogot.

Ennek a blognak a szerkesztője/írója az én bétám: Liv. A blog design-ja többet változott, mint az én blogomé, de Liv annyira jól megtudja csinálni, hogy én csak nézek. Ez a design nem tudom meddig fog fennmaradni – főleg, hogy a fejléc még nincs kész -, de az első kinézet után ez a best.
A történet is nagyon jó és… Nem is rizsázok többet nézzétek meg Ti magatok is: SUMMER PARADISE.

Üdvözlettel:
Libricica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése