Liebster Award - a kérdezgetős díj

Hozzám is eljutott ez a díj, amit nagyon köszönök a www.dinabalasch.blogspot.hu szerkesztőjének.

Szabályai a következők:
♣ Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
♣ A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
♣ 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
♣ 11 embert meg kell jelölni és linkelni
♣ Nincs visszaadás/visszajelölés

Magamról:
1. Imádok olvasni és írni - ezt a kettőt egyszerre. Tavaly elég sok könyvet kaptam karácsonyra és körülbelül három nap alatt kivégeztem az összeset.
2. Unalmamba kezdtem el írni a Numbot és a Stella Brandy-t.
3. Vöröskeresztes vagyok és orvos szeretnék lenni - már nagyon rég óta.
4. Lehet, hogy csinálok egy képregényt az egyik távoli rokonommal közösen - már csak azt nem tudom miről.
5. Utálom a link embereket - például Balatonon az élmunkásokat.
6. Van egy húgom, aki kicsit hasonlít rám.
7. Kedvenc tantárgyaim: Informatika (mily' meglepő); Ének (talááán egy kicsit).
8. Autó függő vagyok. Régebben apuval azon versenyeztünk amikor a buszmegállóban álltunk, hogy ki ismer fel több fajta kocsit.
9. Imádom az informatikát, de taszítom is - töltők, fülhallgatók, egerek nálam szörnyethalnak.
10. Vannak olyanok, akik azt mondják jó a hangom - a húgomnak meg nem hiszek.
11. A többit, majd a Stella Brandy szösszenet-folyamból tudhatjátok meg.

Válasz a kérdésekre:

1. Miért írsz?
    Azért írok, mert szeretek karaktereket megalkotni, és elmenekülni néha a való világból. És, mert szeretném megmutatni, hogy valamihez én is értek.
2. Családod, barátaid, esetleg munkatársaid tudják, hogy írsz?
    Mind a családom, a barátaim és munkatársaim (osztály/iskolatársak) tudnak róla, hogy írok. A családom büszke rá (azt hiszem), hogy írok és sokaknak mondogatták.
3. Kik támogatnak az írásban?
    A családom, barátaim és az iskolában is néhányan.
4. Eddig mennyi történetet írtál?
    Sokat. Sokba belekezdtem, de aztán lehet, hogy soha nem fogom őket befejezni. Három gépen és PDA-n vannak történeteim, amiket talán még sehova nem is tettem fel. Tehát sokat.
5. Melyikre vagy a legbüszkébb?
    A legbüszkébb? Talán a A túlélő-re vagyok - az az egyik olyan történetem, amit szerintem sokan szeretnek, és én is nagyon szeretem.
6. Milyen témájú könyveket olvasol?
    Abszolúte mindenevő vagyok, bár a régebbiekkel bajban vagyok - valahogy nem annyira vonzanak.
7. Milyen témájú történeteket írsz?
    Szerelem, fantasy és mindent, ami eszembe jut.
8. Megmutattad már valakinek az írásaid?
    A családom nagy részének; a volt osztályfőnökömnek; a volt magyartanáromnak; a jelenlegi osztály/irodalom tanáromnak. Egy feladat miatt még az informatika tanáromnak is.
9. Van már kiadott műved?
    Nincs. Nekem elsősorban az írás az egy hobbi - persze szeretném majd egyszer a polcon látni egy-két művem, de ha nem jön össze az sem baj.
10. Melyik híres író városát néznéd meg legszívesebben?
      Mivel szeretném körbeutazni a világot, szerintem az összes kedvelt író városát megnézném. Magyarországon és külföldön is sok helyet meglátogatnék.
11. Olvastál már olyan könyvet, melyben úgy érezted, mintha rólad és/vagy az életedről szólna?
      Igen, olvastam. De őszintén megmondom, hogy már nem emlékszem melyik/ek voltak azok.


Jelöltjeim (csak ennyit sikerült összeszednem eddig):
1. Pika
2. Liv
3. Winnie
4. Deszy
5. Szepy

Kérdéseim hozzájuk:
1. Kinek/Minek a hatására kezdtél el írni?
2. Ha kiadnák egy műved melyik lenne az és miért?
3. Írás közben hallgatsz zenét?
4. Mit gondolsz a blogos versenyekről?
5. Blog design... Te magad készíted, vagy megkérsz rá valaki mást?
6. Összeállnál valamelyik blogger társaddal, hogy közösen írjatok történetet?
7. Ha könyvet veszel meghatározó, hogy sorozat vagy csak önálló történet?
8. Az írás mellett még mi a hobbid?
9. Kik tudnak róla, hogy írsz?
10. Ha abbahagyod az írást bezárod a blogod vagy nyitva hagyod az érdeklődőknek?
11. Egy "főblog" vagy minden történetnek külön egy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése