Helyzetjelentés

Habár semmi jelzést nem láttam, azért az erre tévedőknek megírom mi történik velem éppen! 

1.
Most úgy érzem, hogy a hétköznapjaim fognak megölni - pedig nem is ilyen drasztikus a helyzet. Egyszerűen most érkeztem el arra a pontra, hogy nincs kedvem semmihez, amikor itthon vagyok. Egyszerűen csak ülök és filmeket nézek. 
Dolgozat, dolgozat és dolgozat - általában, ha egy dolgozatot bejelentenek, akkor még azon a héten egy bejelentés lesz.
(És egy érvelő fogalmazás, aminek a témája: blogolás. -> Haha, jó lesz ez!)



2.
Jó hírem viszont, hogy nemsokára hozom "A túlélő" következő fejezetét + a "Stella Brandy szösszenet-folyam" is készülődik.
Végzetes Szerelem; Ajánlom magam! és egyéb csecsebecsék: Nem írok, most szünet van és lazulós projekt (akit érdekel írjon, bárhol).



3.
A blog átalakult egy kissé. Egy kicsit zsúfoltnak tűnhet a fejléc alatti "oldalak-sáv", de már nem tudok mit hova átrakni. 
Szóval, szerintem áttekinthető és külső szemlélők számára teljesen egyszerű tájékozódni rajta (én meg már tudom, hogy mit hol kell keresni|rakni|linkelni).
De szeretnék végre egy végleges fejlécet, ami még nem tudom mikor érkezik! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése