Az oldal|A főoldal|F-webgyűjtemény


Blognyitás: 2011.12.22.
Zárás: -

Köszöntök minden kedves idetévedőt Libricica blogján. Ez a blog azért jött létre, mert egy ideje az őrület határára kerültem - annyi blogom volt. Tehát most úgy döntöttem, hogy történeteimet (amiket folytatni szándékozok) felteszem ide.
Vannak olyan történetek, amelyeket régebben írtam, de még csak most kerülnek fel a blogra – ez meglátszik a stíluson és a fogalmazás módján is.
A fanfickeknél általában kitalálok egy saját szereplőt, akit beépítek a történetbe - így könnyebb megtartani a dolgokat.
Hogy miket találhattok itt?
A történtek menüpontra kattintva máris elérkeztek a történtekhez, ahol kiválaszthatjátok, hogy milyet szeretnétek olvasni! 
Az Egyebek menüpontban pedig a részleteket és a híreket találod meg! 
A Közösség menüpont takarja a link/bannercseréket és a Chat-et.
A Média menüpont a zenék és képek tárházát jelent - Jó nézelődést, hallgatást!
A Szerkesztők menüpontban megismerhetitek azokat az embereket, akikkel együtt írok, bétákat, versírókat.
---------------------------------------------------------------------------------
Blognyitás: 2012.09.16.
Zárás: -

A Kritikus Szemmel blog!

Annyira kezdett beindulni a Kritikus Szemmel, hogy kapott egy új blogot. De mivel ezen a blogon nagyon zsúfoltnak éreztem jobb oldalt, így létrehoztam neki ezt. Nézzetek be!
---------------------------------------------------------------------------------

Blognyitás: 2012.08.12.
Zárás: -

A nagysikerű CACOETHES SCRIBENDI alapján úgy gondoltam, hogy a fanficeknek is kijár egy ilyen oldal.

Miért?
Sokan vannak, akik a fanfiction írással robbantak be a blogközösségbe, és mert van egy csomó remek fanfiction, amiről sokan nem tudnak.
Tehát, ha van egy fanfiction blogod, írsz fanficet/fanficeket akkor jelentkezz!

Mit kell tenned?
Felmész az oldalra és a Jelentkezem menüpontra kattintva kitöltöd, amit kell! A kritériumokra kérlek figyelj!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése