Információ+Cassie Palmer

Sziasztok!
Sajnos azt kell mondjam ez még nem a friss! Arra még várok egy kicsit ugyanis EHHEZ a poszthoz még nem kaptam 2 kommentet/2 pipát... - nem akarom kierőszakolni, de nekem is kell valami támpont.
Viszont úgy gondoltam azért egy kis életjelet adok magamról - ha valakinek nem tűnt volna fel: oldalt látható minden, ami eddig a fedőlapon volt (arról nem mesélnék, hogy miért változtattam már megint). Még mindig semmit nem írtam - szánom-bánom blogos kritikám 0, azaz nulla van készen. 
Amiről még tudnotok kell, hogy a szavazás (Történetes) lezárása után lesz arról is egy poszt - amiből megtudhatjátok a továbbiakat. 
És, habár kritikát még nem tettem fel (újabbat), azért itt egy kis másmilyen információ morzsa:

Könyves dolog
A Cassandra Palmer sorozat 

A kép saját szerkesztésű (tudom, néhol látszik)
Mindenki, aki olvasta/olvassa Karen Chance Cassandra Palmer sorozatát eddig azon aggódott, hogy mi lesz.  Nagy meglepetésemre - de nagyon örülök neki - a Cor Leonis Kiadó* átvehette a kiadási jogokat (ITT olvashatod a Kiadó közleményét).
Tehát, ha szereted a sorozatot, keresd fel a Kiadó elérhetőségeit/hirdesd a sorozat folytatását (akár képpel is):

*A Kiadó kezdetekben asztrológiával foglalkozó könyveket árult, tehát ha érdekelnek az effajta dolgok is, keressétek fel a honlapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése