Szavazások vége


Még augusztusban és szeptember elején feltettem két kérdést. A szavazás igazán érdekesen alakult, bár nem meglepően. Nagyon örültem neki, hogy az Ajánlom magam! ennyi mindenkinek bejött (mert gondolom elolvasták a Prológust).
Tehát akkor az eredmények:

1. szavazás

A szavazás úgy ért véget, hogy 3 szavazatot kaptam. Igazán érdekes, hogy a heti két alkalom megfelel nektek. Részemről rendben is van azonban a „kommenthatár”-nak csúfolt valami még mindig érvényben van /2 pipa|2 komment|1 pipa, 1 komment/.
A két nap pedig: Szerda és Péntek lesz.

2. szavazás


Huh, aminél nem hittem a szememnek. Blogon 20 szavazatot, FB-on 3-at kaptam – sejtem, hogy vannak átfedések, de azért nagyon örültem. Tehát az Ajánlom magam! lesz az a történet, amit a A túlélő után fogok felrakosgatni. Nagyon örültem a 7 szavazatnak a Shade-hez is!

Fontos közlendő

A képre kattintva eljuthattok a főblogomra, ahová a Kritikus Szemmel költözött! És jövő héten fel is kerül – reményeim szerint – egy blogos kritika.

Azért nem volt ezen a héten kritika, mert nem volt rá időm – új családtaggal bővült a család:

Brandy, a húgom nyuszijának (Nuti) a gyermeke. Tegnap itt voltak a mamanyuszis-gazdák és hozták a piciket – és én őt választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése