...és a vámpírvadász ~ Prológus


Csak ültem és vártam. Vajon most mi fog történni? Megöl? Azt kötve hiszem! Előbb ölöm Én meg! Hogy hihettem, hogy ez valami jel volt? Hogy nekem is van jogom a szerelemre… Istenem, de becsaptak, s saját magamat is becsaptam. De talán ez az én végzetem…
Fogtam a puskám és felálltam…
Végiggondolva a dolgokat már rég rá kellett volna jönnöm. Nem létezik olyan, hogy két ősi ellenség egymásra találjon. Ez csak a könyvekben fordulhat elő, s lám, nekem lett igazam. Pedig én megpróbáltam!
De mit kezdjek azzal, ami vagyok, s ami Ő? Két különböző faj vagyunk, s soha nem leszünk már együtt. Visszagondolva Én már első pillanattól fogva sejtettem, hogy mit akar Tőlem, s talán Ő is tudta, hogy én mit akarok Tőle.
A maini utcán sétálva, a legnagyobb fagyban…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése