A túlélő - Prológus


Anne egy fiatal lány, akinek életkora különböző szakaszaiban történik valami. Kiderülnek súlyos betegségek, vagy éppen titokzatos szerelem. Megmutatkozik anya-lánya kapcsolata is egy tragédia után.
Egy gyilkos kór, egy kedves barát és egy titokzatos szerelem.

***

Alex még nem volt itt, pedig jól tudja, hogy amíg nem búcsúztam el tőle nem megyek sehova – és mellesleg Ő visz el.
Anya már rég az ajtóban állt és másodpercenként kinézett az ajtón. Nagyot sóhajtott, amikor meghallotta a közeledő autó hangját.
– Kicsim, azért egy kardigán nem ártana, ha veled lenne! – adta át anya az egyik kedvenc fekete kardigánját.
– Köszi, anya! – Szorosan magamhoz öleltem, majd két puszi után elindultam ki, de még az ajtóban visszafordultam.
– Szeretlek!
– Én is kincsem!
A szorító érzés nem akart szűnni, de anya az összespórolt pénzét erre az útra költötte. Nem hagyhatom cserben!
– Hello, Alex!
– Készen állsz, mia stella?
– Aham…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése