Rebirth: 3. fejezet


~Keresés~

Ledőltem a kanapéra és végiggondoltam az életem tizenöt évét.
Biztosan nagyon elmerültem a gondolkodásban, mert Leila lépett be az ajtón.
- Szia!
- Szia! Bocsi, hogy megzavartalak, de megkaptam azt az információt, hogy meddig van időd.
- És meddig van időm?
- Attól félek, nincs sok időd.
- És hogyan lehet családot keresni?
- Csak menj, mondjuk Forksba. Ott úgyis kevesen vannak, és egy babának biztos örülnének. Aztán nézz be a családokba és kutakodj egy kicsit, hogy szeretnének-e gyermeket.
- Rendben. Akkor majd jövök.
Elmentem Forksba és elkezdtem keresgélni.
Volt egy szimpatikus család, de az apuka sosincs otthon. Keresgéltem, de még egy ilyen kis városban is nehéz családot találni.
- Na?
- Semmi. Volt néhány szimpatikus család, de nem volt családi légkör.
Egy hétig csak a gondolataimat ürítettem ki, majd elindultam megint keresgélni.
Aki keres, az talál. Állítja a közmondás és így is lett. Sőt, két párt is találtam. Mindkettő pár egy családba tartozott. Az egyik pár tagjai: Rosalie Lilian Hale és Emmett Cullen volt. A másik pár tagjai: Esme Anne Platt Evenson Cullen és Dr. Carlisle Cullen volt.
Nem tudtam e két pár között dönteni. És tudtam, hogy összesen egy hónap áll a rendelkezésemre. Még mindig nem ürítettem ki teljesen a gondolataimat és most még két pár között is kell döntenem.

Eltelt két hét, hat nap, szóval az utolsó nap a döntésemig. Végre kiürítettem a gondolataimat és hoztam egy nehéz döntést. Választottam a két pár között.
Leila lépett be a terembe.
- Jó reggelt!
- Neked is.
Kicsit szomorú voltam és bűntudatott éreztem, hogy a két pár közül csak az egyiket választhattam.
- Sikerült választanod?
- Igen.
- Nehéz volt?
- Igen.
- És melyik párt választottad?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése